در گفت‌وگویی مطرح شد؛

مدیر موکب رسانه‌ای عطش: انعکاس جلوه‌های معنوی و انسانی بزرگ‌ترین پیاده‌روی و اجتماع جهانی اربعین/ موکب فرهنگی رسانه‌ای «عطش» در کربلا معلی آغاز به‌کار کرد

فتحی گفت: موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش در قالب یک حرکت مردمی با هدف ترویج فرهنگ عاشورا، تبیین مکتب جهاد و شهادت و انعکاس جلوه‌های معنوی و انسانی بزرگ‌ترین پیاده‌روی و اجتماع جهانی اربعین آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۶۱۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ - 30August 2023

مدیر موکب رسانه‌ای عطش: انعکاس جلوه‌های معنوی و انسانی بزرگ‌ترین پیاده‌روی و اجتماع جهانی اربعین/ موکب فرهنگی رسانه‌ای «عطش» در کربلا معلی آغاز به کار کرد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «یونس فتحی» مدیر موکب رسانه‌ای عطش، طی گفت‌وگویی، ضمن ارائه گزارشی از روند راه‌اندازی موکب رسانه‌ای عطش در کربلا معلی و با بیان اینکه، امیدواریم فعالیت موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش در سال‌های آینده در سطح ملی گسترش پیدا کند، اظهار داشت: نقطه شروع این کار مربوط به سال ۱۳۸۷ است که نشریه عاشورایی عطش منتشر شد و پس از یک وقفه ۱۰ ساله در سال ۱۳۹۷ مجدداً در ایام عاشورا فعالیت خود را شروع کرد.

مدیر موکب رسانه‌ای عطش افزود: این مسیر طی شد تا امسال توانستیم مجوز رسمی موکب رسانه‌ای عطش را اخذ نموده و به عنوان یک موکب مستقل در اربعین امسال به فعالیت رسانه‌ای با محوریت اجتماع جهانی اربعین بپردازیم.

فتحی افزود: موکب رسانه‌ای عطش دومین موکبی است که در سراسر کشور توانسته با اخذ مجوز علاوه بر فعالیت چند رسانه‌ای به کار‌های فرهنگی اجتماعی نیز بپردازد و به دنبال آن هستیم تا در حد فراملی فعالیت خود را گسترش دهیم.

مدیر موکب رسانه‌ای عطش با تاکید بر اینکه، موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش در قالب یک حرکت مردمی و با هدف ترویج فرهنگ عاشورا، تبیین مکتب جهاد و شهادت و انعکاس جلوه‌های معنوی و انسانی بزرگ‌ترین پیاده‌روی و اجتماع جهانی اربعین آغاز به‌کار کرده است، گفت: در حال حاضر سایت و نشریه‌ای که قرار است در کربلای معلی منتشر شود به سه زبان زنده دنیا فعالیت خواهد داشت.

فتحی با بیان اینکه، تیم موکب رسانه‌ای عطش از سه استان کرمان، فارس و تهران گردهم جمع آمده‌اند، بیان داشت: همگی این افراد دارای تخصص‌های مطرح و مهارت‌های حرفه‌ای هستند و قرار است در کربلای معلی فعالیت‌های اربعین را به صورت گسترده پوشش دهند.

بر اساس این گزارش؛ فعالان این حوزه، آثار خود را در قالب عکس، مستند، مصاحبه، گزارش، موشن‌گرافی، پخش زنده با رسانه‌ی ملی، نشریه الکترونیک، مسابقه و فضای مجازی با مخاطبان به اشتراک خواهند گذاشت.

شیفتگان و رهروان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام می‌توانند صحنه‌های زیبای پیاده‌روی اربعین را از طریق پایگاه الکترونیک www.atash.media دنبال کنند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار