مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد خبر داد؛

خدمت‌رسانی کارکنان اهل سنت و تشیع شبکه بهداشت و درمان تایباد به زائران اربعین حسینی

احسانی گفت: تیم تخصصی شبکه بهداشت و درمان تایباد با استقرار اورژانس ۱۱۵ و ارائه خدمات تخصصی در حوزه بهداشت و درمان آماده خدمت شایسته به زائران امام حسین (ع) توسط همکاران خدوم اهل سنت و تشیع؛ مستقر در ایستگاه سلامت است.
کد خبر: ۶۱۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 03September 2023

خدمت‌رسانی کارکنان اهل سنت و تشیع شبکه بهداشت و درمان تایباد به زائران اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، با هدف ارائه خدمات بهداشتی به زائران افغانستانی اربعین حسینی، ایستگاه سلامت در قرارگاه مرزی دوغارون برپا شده است. «حیدر احسانی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد در این باره اظهار داشت: امسال شاهد حضور پرشور زائران اربعین حسینی (ع) از کشور افغانستان هستیم.

وی افزود: تیم تخصصی شبکه بهداشت و درمان تایباد با استقرار اورژانس ۱۱۵ و ارائه خدمات تخصصی در حوزه بهداشت و درمان آماده خدمت شایسته به زائران امام حسین (ع) توسط همکاران خدوم اهل سنت و تشیع؛ مستقر در ایستگاه سلامت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد در پایان صحبت خود تأکید کرد: ایستگاه سلامت از هنگام نخستین ورود زائران تا واپسین لحظات حضور، شرایط خدمت را در دو غرفه اختصاصی ویژه بانوان و آقایان مهیا و سازمان‌دهی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار