حجت‌الاسلام سعیدی:

نفوذ استکبار در خاورمیانه به زودی پایان می‌یابد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت در برابر تحریم و ایستادگی بر اصول را از عاشورا آموخته‌ایم.
کد خبر: ۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹ - 15November 2013

نفوذ استکبار در خاورمیانه به زودی پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: مهمترین و بزرگترین پیام عاشورا ایستادگی و مقاومت روی اصول است.

وی افزود: امام حسین (ع) آن گونه بر روی اصول ایستاد که در برابر عرفیترین نیاز انسان یعنی آب سختترین تحریم را پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: در طول تاریخ دو تحریم سخت مثال زدنی بوده که شامل تحریم شعب ابی طالب و تحریم در دشت کربلا میشود، مسئله مهم این است که ما هم پیرو حضرت محمد (ص) و هم عاشق و ارادتمند امام حسین (ع) هستیم.

حجتالاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه تحریم امروز در جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با تحریم امام حسین (ع) و یارانش در دشت کربلا نیست، گفت: تحریم و فشار بر ما قابل مقایسه با تحریم و فشار بر اصحاب پیامبر اعظم (ص) در شعب ابی طالب و همچنین تحریم و فشار در کربلا نیست.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران ملتی حسینی بوده و از امام حسین (ع) درس میگیرد، باید تلاش کنیم مرزی که در کربلا در برابر قلدران و طاغوتیان ایجاد شده را حفظ و پیش ببریم.

چیزی نمانده تا نفوذ استکبار از خاورمیانه قطع شود

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: چیزی نمانده به اینکه به طور کامل نفوذ استکبار از خاورمیانه قطع شود و این مسئله مداومت مقاومت در برابر استکبار را میطلبد.

حجتالاسلام والمسلمین سعیدی تاکید کرد: ملت ایران تا این لحظه کاملا در برابر تحریمها مقاومت کرده و مطمئن هستم که این مقاومت ادامه داشته چرا که بریدن در قاموس ملت ایران نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار