مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

برگزاری اولین جلسه شورای مشورتی مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی

اولین جلسه شورای مشورتی مدیران کل شاهد و ایثارگر با حضور مدیر کل آموزش بنیاد و مدیران کل شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع بررسی نحوه برگزاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 04September 2023

اولین جلسه شورای مشورتی مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام و المسلمین «هاشم صابریان» مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه در خصوص سیاست‌های کلان جشنواره اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار، برنامه ریزی شده تا سطح کیفی انتخاب برترین‌ها منطبق بر شاخص‌ها و استاندار‌های منطبق با تراز ملی ایجاد شود.

حجت الاسلام صابریان در ادامه بیان داشت: دستگاه‌های آموزشی نسبت به اطلاع رسانی فراگیر به جامعه هدف تحصیلی اقدام لازم را از طرق گوناگون انجام دهند که منجر به ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی در جامعه هدف می‌شود.

وی افزود: با توجه به دیدگاه‌های مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی، برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار انجام می‌شود.

دبیر هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در پایان تاکید کرد: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد مطابق برنامه عملیاتی در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه، هر یک از مدیران شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی دیدگاه و نقطه نظرات خود را در خصوص زمان و نحوه اجرای جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار بیان کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها