همزمان با سالروز مبارزه با استعمار انگلیس رخ داد؛

هشتک «بوشهر پایتخت مقاومت» در صدر برترین‌های توئیتر

همزمان باسالروز شهادت «رئیسعلی دلواری» و روز مبارزه با استعمار انگلیس در حرکتی مردمی و شایسته تحسین کاربران فضای مجازی هشتگ «بوشهر پایتخت مقاومت» را به رتبه دوم ترندینگ توئیتر در ایران رساندند.
کد خبر: ۶۱۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 04September 2023

هشتک «بوشهر پایتخت مقاومت» در صدر برترین‌های توئیتر/// عکس اصلا مرتبط نیست لطفا اصلاح کنید.به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،استان بوشهر با توجه به سابقه مبارزاتی ۵۰۰ ساله با متجاوزان استعمارگر به عنوان پایتخت مبارزه‌های ضد استعماری نه تنها در ایران بلکه در منطقه خلیج فارس شناخته می‌شود و  رئیسعلی دلواری و یاران مبارز باوفایش شناسنامه تابناک مبارزات ضد استعماری به شمار می‌آیند.

بدین جهت با مصوبه شورای عالی انقلاب در سالروز شهادت دلیرمرد تنگستانی سردار شهید رئیسعلی دلواری به پاس مجاهدت‌های این قهرمان ملی، نماد وطن پرستی و مبارز نامدار روز ۱۲ شهریور به نام روز ملی مبارزه با استعمار نامگذاری شد.

 مردم ایران زمین در تمام ادوار تاریخ قدردان از خودگذشتگی و ایثار رزمندگانی همچون این مبارز می‌باشند و امروز که دشمن میدان جنگ سخت را به جولانگاه میدان جنگ سرد تبدیل کرده است باز این کاربران فضای مجازی دیار رئیسعلی هستند که قلم به دست در شبکه‌های اجتماعی منتصب به دشمن باری دیگر حماسه آفریدند.

در این راستا امروز همزمان با سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس در حرکتی مردمی و شایسته تحسین هشتگ «بوشهر پایتخت مقاومت» رده دوم ترندینگ توییتر در ایران را به خود اختصاص داد و باری دیگر نماد مقاومت بوشهر‌ها را برای جهانیان آشکار ساخت.

با این کار شیران زنان و دلیرمردان بوشهری ثابت کردند که در مبارزه با استعمار و استکبار در تمام میدان‌ها عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ خواهد کرد و فرصت هر گونه عرض اندام را از مستکبران خواهند گرفت تا بدانند همزاد‌های رئیسعلی‌ها مانا و پویا در دفاع از ولایت و برائت از مستکبران همیشه در صحنه‌ها حضور مستمر و موثر دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار