فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری منتشر شد

فراخوان طرح های کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس و مقاومت از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان منتشر شد.
کد خبر: ۶۱۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ - 04September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در کلیه رشته‌ها با محور کلی موضوعات دفاع مقدس و مقاومت از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان منتشر شد.

متقاضیان می‌توانند پس از انجام طرح‌های تحقیقاتی منطبق با اولویت‌های پژوهشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، از طرح ویژه کسری خدمت متناسب با کیفیت طرح انجام شده بهره‌مند شوند.

دانشجویان فارغ‌التحصیل تا هشت ماه بعد از فراغت از تحصیل مجاز به گرفتن پروژه کسر خدمت خواهند بود، میزان کسری خدمت براساس کیفیت طرح و پس از اتمام طرح در جلسه دفاع مشخص خواهد شد و پژوهش‌های انجام شده بعد از دفاع و تأیید به‌صورت کتاب چاپ و منتشر می‌شود.

دانشجویان متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان به ادرس سمنان، میدان استاندارد، بلوار دفاع مقدس، جنب مصلای نماز جمعه، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان مراجعه کنید.

فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری منتشر شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار