برگزاری محفل شعر و خاطره «راهیان کربلا» در اردبیل

برگزاری محفل شعر و خاطره «راهیان کربلا» یادبود جانباز شهید «صابر قره داغلو» در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ - 05September 2023

برگزاری محفل شعر و خاطره «راهیان کربلا» در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، شامگاه (دوشنبه) در موزه شهدای استان اردبیل محفل شعر و خاطره گویی با محوریت «راهیان کربلا» و یاد بود جانباز شهید «صابر قره داغلو» با حضور مسئولان استانی و فرماندهان انتظامی و نظامی، رزمندگان و پیشکسوتان و شاعران برتراستان اردبیل به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و  مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

در این دیدار «حاتم رسولی» مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان با اشاره به اهمیت برگزاری محافل شعر و خاطره گفت نشست‌های صمیمانه بین رزمندگان و هنرمندان موجب آشنایی هرچه بیشتر اهالی هنر با معارف و فرهنگ دفاع مقدس می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان خبر داد و افزود شاعران استان میتوانند تا پایان شهریور اشعار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در ادامه جانباز پیشکسوت «یاور اسماعیل نژاد»، از فرماندهان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس پرداخت و دفاع مقدس را  ادامه حماسه عاشورا خواند و اظهار داشت: جوانان ما با الگو گرفتن از حضرت علی اکبر (ع) حماسه‌ای عاشورایی در دوران دفاع مقدس به وجود آوردند.

در ادامه شاعران «محمدایمان زاده»، «اسکندر نجفی» و «شهاب الدین وطن دوست» به قرائت شعر با مضمون عاشورایی و دفاع مقدس  پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار