فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

دیپلماسی فعال و قدرتمند ایران و عراق در اربعین/ خدمات‌رسانی مرزبانان به زائرین اربعین حسینی تا بازگشت آخرین زائر

سردار گودرزی گفت: هماهنگی‌های مرزی بین دو کشور ایران و عراق در اربعین نشان از دیپلماسی فعال و قدرتمند دارد که زائران در زمان برگشت به کشور متوجه این روند مثبت بین دو کشور شدند.
کد خبر: ۶۱۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۸ - 09September 2023

دیپلماسی فعال و قدرتمند ایران و عراق در اربعین/ خدمات‌رسانی مرزبانان به زائرین اربعین حسینی تا آخرین زائرسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مربانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه کنگره عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان عمق معنوی بسیار زیادی دارد، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پرچم عاشورا و واقعه عاشورا با اربعین امام حسین (ع) برافراشته و به دنیا شناسانده می‌شود.

سردار گودرزی گفت: مرزبانان در نقطه صفر مرزی همیشه حضور دارند بنابراین  آخرین بدرقه کننده و اولین استقبال کننده زائران اربعین حسینی در مرز هستند که این یک توفیق برای فرماندهی مرزبانی کشور است.

فرمانده مرزبانی فراجا درباره مرز خسروی افزود: بحمدالله اقدامات خوبی برای خدمت رسانی به زائران حسینی در مرز‌ها صورت گرفته است؛ با توجه به تلاش‌های انجام شده، شرایط و امکانات مرز خسروی متمایز است و از آغاز پیاده روی در این مرز تا روز اربعین حسینی بیش از ۵۳۰ هزار زائر تردد کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی دربارع اربعین حسینی خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت مرزبانان در تأمین امنیت مرز‌ها و تسهیل تردد زائران در ایام اربعین، ناشی از توجه ویژه آنان به منویات امام خامنه‌ای و داشتن روحیه معنوی و حسینی است.

سردار گودرزی همچنین به دیپلماسی هدفمند مرزبانان با همتایان عراقی خود در مرز‌ها اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های مرزی بین دو کشور ایران و عراق در اربعین نشان از دیپلماسی فعال و قدرتمند دارد که زائران در زمان برگشت به کشور متوجه این روند مثبت بین دو کشور شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها