به همت گروه جهادی شهید شفیعی صورت می‌گیرد؛

برپایی ۸ مراسم به یاد شهدای شاخص همنام امام رضا (ع) در قم

نخستین یادواره شهدای همنام امام رضا (ع) به همت گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی و با مشارکت برخی دستگاه‌های فرهنگی استان قم در روز‌های پایانی ماه صفر و در آستانه سالروز شهادت حضرت ثامن الائمه (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ - 09September 2023

برپایی ۸ مراسم به یاد شهدای شاخص همنام امام رضا (ع) در قم

به گزارش دفاع‌پرس از قم، نخستین یادواره شهدای همنام امام رضا (ع) به همت گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی و با مشارکت سپاه استان قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت گاز، تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)، شورای اسلامی شهر و شهرداری قم، بسیج سازندگی، حوزه شهید بهشتی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم و موسسه مواسات اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

به گفته حجت الاسلام احمد قادری دبیر نخستین یادواره شهدای همنام امام رضا (ع) مراسم فوق همزمان با اجرای چهارمین سوگواره مردمی حدیث عشق، تحت عنوان «۸ روز، ۸ مجلس به نام ۸ شهید» و با حضور شخصیت‌ها و چهره‌های حوزوی و استانی در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رهنمود گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اربعین، عنوان کرد: یک ساعت نشستن در محافلی که نام و یاد اهل بیت علیهم‌السلام در آن هست، دل را نورانی و پاکیزه می‌کند؛ خصوصا که نام و تصاویر شهدا نیز، چاشنی آن باشد.

قادری اضافه کرد: اجرای گروه‌های سرود، بیان خاطرات شهدا و اجرای دمّام‌زنی و نیز تقدیر از خانواده‌های شهدای شاخص همنام امام رضا (ع) از جمله بخش‌های مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار