معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

حوزه کشاورزی و تعاون روستایی دارای ظرفیت بالایی برای اشتغال و توسعه است

«نوری» با بیان اینکه حوزه کشاورزی و تعاون روستایی از ظرفیت بالایی برای اشتغال و توسعه استان برخوردار است، گفت: تأمین کالاهای اساسی مردم با قیمت مصوب، عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و حذف واسطه‌ها و ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت اصلی تعاون روستایی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 11September 2023

حوزه کشاورزی و تعاون روستایی دارای ظرفیت بالایی برای اشتغال و توسعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی نوری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در دیدار با کارکنان تعاون روستایی استان کردستان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار داشت: تأمین کالاهای اساسی مردم با قیمت مصوب، عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و حذف واسطه‌ها و ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت اصلی تعاون روستایی قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه حوزه کشاورزی و تعاون روستایی از ظرفیت بالایی برای اشتغال و توسعه  استان برخوردار است، گفت: با تمام توان در کنار این مجموعه بوده و مشکلات این حوزه را به جد پیگیر خواهیم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان تصریح کرد: اقدامات خوبی در زمینه جذب سرمایه‌گذار برای فرآوری گوجه فرنگی و سیب‌زمینی و احداث پایانه صادراتی انجام شده که امید است در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

نوری با اشاره به اینکه 40 درصد از اشتغال استان در بخش کشاورزی ایجاد شده است، عنوان کرد: انتظار می‌رود زنجیره ارزش در این بخش شکل گیرد و تعاون روستایی در راستای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان و دامداران و حذف دلالان نسبت به ایجاد و توسعه روستابازارها، اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار