معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان:

دستگاه‌های اجرایی بستر فعالیت و تقویت واحدهای تولیدی را فراهم کنند

«نوری» با بیان اینکه تقویت و فعال‌سازی واحدهای تولیدی بستر اشتغال و توسعه همه جانبه استان را فراهم می‌کند، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف به فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت و تقویت واحدهای تولیدی هستند.
کد خبر: ۶۱۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ - 19September 2023

دستگاه‌های اجرایی بستر فعالیت و تقویت واحدهای تولیدی را فراهم کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی نوری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در دویست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان که با دستور کار بررسی مشکلات واحدهای این شهرستان برگزار شد، خواستار رفع موانع تولید شد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی موظف به فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت و تقویت واحدهای تولیدی هستند.

وی گفت: استان کردستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لازم است و باید با برنامه‌ریزی و بسترسازی لازم، از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن بهره گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان با بیان اینکه تقویت و فعال‌سازی واحدهای تولیدی بستر اشتغال و توسعه همه جانبه استان را به صورت متوازن فراهم می‌کند، اذعان کرد: امروز از طرح‌های کشاورزی، صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان قروه بازدید شده که 15 سال است، راکد مانده و خوشبختانه در این کارگروه در خصوص آغاز به کار آنها مصوباتی صورت گرفته که انتظار می‌رود اجرایی و در آینده نزدیک بستر فعالیت آنها فراهم شود.

وی با وعده اینکه شخصاً یک ماه دیگر پیگیر روند پیشرفت مصوبات این کارگروه خواهم بود، افزود: مصوبات در جلسات باید به صورت مستمر پیگیری شود تا نتیجه مطلوب برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی به دست بیاید.

نوری خاطر نشان کرد: تاکنون 5 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دوشنبه‌های تولید برگزار شده که بیش از 200 مصوبه داشته که از این تعداد 128 مصوبه اجرایی و 72 درصد در حال پیگیری است. با پیگیری‌های اعضای کارگروه در آینده نزدیک شاهد تحول و تقویت واحدهای تولیدی در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها