به گزارش گروه اجتماعی دفاعپرس، «اسدالله تقیزاده» مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران در تشریح روند نظارت بر ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: تیمهای بازرسی و نظارت کمیته بازرسی ستاد اربعین استان تهران از تاریخ ۱۱ شهریور لغایت ۲۰ شهریور در پایانههای مسافربری جنوب و غرب، فرودگاه امام خمینی (ره)، ایستگاه راه آهن و برخی مجتمعهای خدمات رفاهی استان حضور داشته و بر روند نحوه و ارائه خدمات به زائران اربعین نظارت داشتند.
تقی زاده ادامه داد: بر این اساس فعالیتهای نظارتی این تیمها بصورت مستمر و در قالب نظارت بر قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل جادهای، هوایی و ریلی و در قالب گشتهای مشترک با اداره کل تعزیرات حکوتی و سازمان صمت استان تهران صورت گرفت.
مشاور استاندار تهران تاکید کرد: بسیاری از شکایتهای زائران اربعین بصورت میدانی توسط بازرسین حاضر در محل بررسی و رفع شد و طبق وظایف محوله کمیته بازرسی و نظارت ستاد اربعین گزارش این بازرسیها پس از جمع بندی و ارائه نظرات و ارائه راهکارهای کارشناسی به ستاد اربعین استان و کمیته متناظر در ستاد اربعین کشور ارائه خواهد شد تا برای برنامه ریزی بهتر در سنوات آتی مد نظر قرار گیرد.
انتهای پیام/341