برگزاری جلسه هماهنگی مراسم «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» در سمنان

جلسه هماهنگی مراسم «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» در استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ - 12September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، جلسه هماهنگی مراسم «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» در هفته دفاع مقدس به ریاست سردار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان و با حضور مدیران کانون‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح استان سمنان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

سردار مطهری در این جلسه اظهار داشت: انقلاب اسلامی در دوران نورانی دفاع مقدس عزت یافت و خوداتکایی، خودباوری، ایستادگی و مقاومت از مهمترین دستاورد‌های این دوران بود.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس با روحیه شهادت طلبی، ولایتمداری و بصیرت بزرگترین افتخارات و حماسه‌ها را خلق کردند، گفت: امروز در صحنه‌های مختلف منشاء خیرات و برکات فراوانی هستند و باید از این ظرفیت نخبگانی و دلسوز در گام دوم انقلاب به خوبی استفاده شود.

مطهری گفت: برگزاری مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در صد‌ها نقطه از مرکز استان، شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها همزمان با مراسم ملّی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ با حضور همه اقشار با پیش‌بینی ۵۰ درصد پیشکسوتان زن و ۵۰ درصد پیشکسوتان مرد برگزار خواهد شد که یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور رشادت ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام دانست و گفت: دوران دفاع مقدس گنج عظیمی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن اشاره داشته‌اند، ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم و باید در این راه تلاش کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان ادامه داد: همان‌گونه که دفاع مقدس با مشارکت مردم به پیروزی‌های بزرگ دست پیدا کردیم امروز با مشارکت و نقش آفرینی مردم باید این هفته را گرامی بداریم.

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز»

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز»

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار