فرماندار اردبیل:

هفته دفاع مقدس نماد مقاومت، غیرت و از خود گذشتگی ملت غیور ایران است

«اعتماد اعجازی» گفت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت، غیرت و از خود گذشتگی ملت غیور ایران است و این فرهنگ باید به نسل آینده انتقال یابد.
کد خبر: ۶۱۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 12September 2023

اعتماد اعجازی گفت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت، غیرت و از خود گذشتگی  ملت غیور ایران است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اردبیل به ریاست فرماندار این شهر و با حضور نمایندگان نیروهای نظامی، انتظامی و ادارات و نهادهای عضو ستاد امروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات شهید «مهدی باکری» فرمانداری اردبیل برگزار شد.

در این جلسه «سیدمحمد اعتماد اعجازی» اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور اخلاص و رشادت‌های رزمندگان و نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است و ما این تکلیف را بر عهده داریم تا این فرهنگ و مفاهیم دفاع مقدس را به دانش آموزان و دانشجویان و نسل آینده انتقال دهیم.

فرماندار اردبیل افزود: بزرگداشت پیشکسوتان خون و شهادت نوعی سرمایه گذاری معنوی و فرهنگی است و تلاش در این باره می تواند در آینده  فرهنگی و معنوی موثر واقع شود.

همچنین «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس  استان از ادارات جهت فضا سازی محیطی و برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دعوت کرد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «علی حبیب زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل بیان داشت: ۲۹ عنوان برنامه و ۱۵۰عنوان یادواره و جشنواره و مسابقه اجرای برنامه برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۶ گروهان بسیج در رژه ۳۱ شهریور حضور خواهند داشت از تمام اقشار جامعه جهت شرکت در این جشن ملی دعوت کرد.

در ادامه اعضای جلسه به تبادل نظر و ارائه برنامه های خود جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها