مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان:

23 هزار دانش‌آموز کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند

«طوسی» با بیان اینکه 23 هزار دانش‌آموز کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، گفت: پس از این مراسم دو هزار و 300 بسته لوازم‌التحریر از سوی یکی از خیرین به دانش‌آموزان ناحیه منفصل شهری ننله اهدا می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 12September 2023

23 هزار دانش‌آموز کردستانی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «رضا طوسی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان در مراسم تجلیل از حافظان قرآن و اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند که در این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه 23 هزار دانش‌آموز کردستانی تحت پوشش کمیته امداد و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: پس از این مراسم دو هزار و 300 بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد و سایر ملزومات به ارزش 2 میلیارد تومان از سوی یکی از خیرین به دانش‌آموزان ناحیه منفصل شهری ننله اهدا می‌شود.

رضا طوسی هدف از این اقدام خیرخواهانه را کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در استان عنوان کرد و افزود: این بسته‌ها به همه دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این ناحیه منفصل شهری اهدا می‌شود.

کودکان و نوجوانان ننله‌ای نیز در این مراسم با شوق و ذوق و خوشحالی، لوازم‌التحریرها را تحویل می‌گرفتند.

«ننله» یکی از نواحی منفصل شهری سنندج است که با بیش از 15 هزار نفر جمعیت در 5 کیلومتری شهر سنندج واقع شده است، مردمان این منطقه از ابتدایی‌ترین امکانات زندگی محروم‌ند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار