حجت‌الاسلام موذنی خبر داد؛

برگزاری دومین «کنگره ملی شعر ایثار»

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: دومین «کنگره ملی شعر ایثار» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ - 09December 2015

برگزاری دومین «کنگره ملی شعر ایثار»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجتالاسلام سیدحسن مؤذنی با اعلام خبر برگزاری دومین «کنگره ملی شعر ایثار»، تصریح کرد: این کنگره ملی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دو بخش بزرگسالان، کودک و نوجوان و بخش ویژه خانوادههای معظم شهدا، جانبازان و آزادگان برگزار میشود.

وی اظهار داشت: معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعتقاد راسخ به نقش چشمگیر شعر در فرهنگسازی و انتقال فرهنگ غنی و گرانبهای ایثار و شهادت و مدنظر قرار دادن اینکه جریان شعری کشور تا چه اندازه میتواند بر ترویج این فرهنگ تأثیرگذار باشد، اقدام به برگزاری دومین کنگره ملی شعر ایثار کرده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد افزود: ادبیات به ویژه شعر فارسی همواره آینه تمام نمای روزگار خویش بوده، هست و خواهد بود و در عصر حاضر به ویژه در سه دهه اخیر نیز شعر به عنوان هنر ملی ایرانیان رساترین فریاد بوده و پژواک این صدای شریف به زلالی و زیبایی فرهنگ جهان افزوده است.

حجةالاسلام مؤذنی در پایان خاطرنشان کرد: فراخوان «کنگره ملی شعر ایثار» بهزودی از طریق سایتها و جراید کثیرالانتشار منتشر میشود.

نظر شما
پربیننده ها