سفارت ایران در جمهوری آذربایجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

تکذیب هرگونه نقل و انتقال نظامی ایران در مرز‌های شمال‌ غربی کشور

سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب هرگونه نقل و انتقالات نظامی، انتشار اخبار کذب و جهت‌دار در فضای مجازی را فاقد ارزش و اعتبار اعلام کرد.
کد خبر: ۶۱۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 13September 2023

تکذیب هرگونه نقل و انتقال نظامی ایران در مرز‌های شمال‌غربی کشوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سفارت جمهوری اسلامی در باکو به خبر‌های جعلی و شایعه‌پراکنی برخی رسانه‌ها درباره اعزام نیرو به شمال‌ غرب کشور واکنش نشان داد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی سفارت آمده است:

با توجه به انتشار مجدد فیلم‌ها و اخبار جعلی از سوی منابع ناشناس و مغرض در خصوص گسیل نیرو‌ها و تجهیزات نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناطق مرزی شمالغرب کشور (ارمنستان و جمهوری آذربایجان) برابر اطلاعات رسمی و موثق بدینوسیله هرگونه نقل و انتقالات نظامی از سوی نیرو‌های مسلح کشورمان در مناطق مذکور اکیدا تکذیب می‌شود.

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ها و اخبار مربوط به خود را صرفا از طریق رسانه‌ها و سخنگویان رسمی اعلام کرده و انتشار خبر‌های کذب و جهت‌دار در فضای مجازی فاقد هرگونه ارزش و اعتبار است.

برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری در روز‌های گذشته و همزمان با تنش میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، برخی تصاویر و فیلم‌هایی را با عنوان گسیل نیرو و تجهیزات نظامی به مرز‌های شمالی را منتشر کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار