هراس صهیونیست‌ها از عملیات‌های مقاومت طی اعیاد عبری

صهیونیست‌ها اعیاد عبری را با طعم ترس از عملیات‌های ضدصهیونیستی مقاومت خواهند گذراند.
کد خبر: ۶۱۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ - 15September 2023

هراس صهیونیست‌ها از عملیات‌های مقاومت طی اعیاد عبریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پنج هزار نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در بازه زمانی اعیاد عبری در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی حضور خواهند داشت.

بر این اساس پلیس رژیم صهیونیستی از امروز جمعه و با آغاز اعیاد عبری حضور نیرو‌های موسوم به مرزبانی و پلیس رژیم صهیونیستی در شهرک‌های صهیونیستی مختلف کرانه باختری را افزایش خواهد داد.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پنج هزار نیروی پلیس این رژیم در بازه زمانی اعیاد عبری در مرکز شهرک‌های صهیونیستی، مراکز تجاری و اماکن تفریحی شلوغ، حضور خواهند داشت.

سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی شاباک نیز اعلام کرد که صد‌ها هشدار درباره امکان وقوع عملیات‌های ضدصهیونیستی در بازه زمانی اعیاد یهودی دریافت کرده است.

شبکه عبری زبان کان نیز گزارش داد که پلیس رژیم صهیونیستی در هر کنیسه و معبد یهودی یک نیروی مسلح مستقر کرده و کارشناسان خنثی‌سازی بمب نیز در مناطق شلوغ به ویژه بخش قدیمی قدس اشغالی حضور دارند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به درخواست یعقوب شبتای، بازپرس کل پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از نیمه شب امشب تا نیمه شب دوشنبه، منع آمدوشد کامل در اراضی فلسطین به اجرا در خواهد آمد.

علاوه بر این پلیس رژیم صهیونیستی در شهر‌های یافا، اللد، وعکا، قدس و منطقه وادی عاره که هم شهرک‌نشینان صهیونیست و هم فلسطینیان حضور دارند، نیرو‌های خود را افزایش خواهد داد.

بر اساس برنامه پلیس رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی قدس و به ویژه مسیر‌های منتهی به دیوار براق نیز ایست بازرسی توسط نظامیان صهیونیست برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار