امام جمعه آبادان:

رسم ناخوشایند تیراندازی باید برچیده شود

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: با فرهنگ سازی در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و خانواده‌ها باید زمینه برچیده شدن این رسم شوم را فراهم کرد.
کد خبر: ۶۱۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 15September 2023

رسم ناخوشایند تیراندازی باید برچیده شودبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان اظهار داشت: تیراندازی در مراسمات عیب بزرگی است که متاسفانه حاوی اخبار تلخ همراه با کشته شدن افراد می‌شود.

وی با طرح این سوال که تا چه زمان باید شاهد چنین رفتار ناپسند به خصوص در بین طوایف باشیم، افزود: جوانانی که در مراسم تیراندازی می‌کنند باید بدانند با این رفتار خود، خانواده‌های زیادی را داغدار می‌کنند.

خطیب نماز جمعه آبادان گفت: با فرهنگ سازی در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و خانواده‌ها باید زمینه برچیده شدن این رسم شوم را فراهم کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی یادآور شد: تغییرات جوی، حرارت زمین و بارش باران در تابستان دلایل زیادی دارد که یکی از آنها آلودگی زیست محیطی بدون محدودیت در کشورهای استکبار است.

امام جمعه آبادان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان گفت: به تعبیر رهبر فرزانه، جهان در حال تحول است و دشمن به صورت مرتب با نقشه‌های خود به دنبال ضربه زدن است.

وی افزود: در ۴۳ سال گذشته با بصیرت مردم تمامی نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد ولی باز هم باید مراقب فتنه‌های انحرافی آن بود.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه برخی طرح‌ها در دولت‌های قبلی نادیده گرفته شدند، اظهار داشت: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی خوزستان به صورت ناقص اجرا شد در صورتی که رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر اجرایی شدن آن داشت.

وی متذکر شد: در دولت انقلابی سیزدهم شاهد اجرایی شدن مصوبات زیادی هستیم ولی انتظار می‌رود کارگزاران پایین دستی نیز همانند رییس جمهور جهادی و انقلابی عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار