رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری:

«ساعت به وقت قدس» شبکه یک، اتفاقی خوب و ابتکاری در حوزه فلسطین است

حجت‌الاسلام اختری در نامه‌ای خطاب به پیمان جبلی «ساعت به وقت قدس» را اتفاقی خوب و ابتکاری در حوزه فلسطین دانست و تاکید کرد: لازم است از این برنامه‌های موفق و موثر، حمایت بیشتری صورت پذیرد.
کد خبر: ۶۱۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ - 17September 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در نامه رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری خطاب به رئیس سازمان صداوسیما آمده است:

مدتی بود در شبکه یک سیما، شاهد اتفاق خوب و ابتکاری در حوزه فلسطین با عنوان «ساعت به وقت قدس» هستیم که برنامه موفقی در ترویج معارف فلسطین و تبیین ابهامات در این ارتباط است؛ مهمی که همواره مورد توصیه و تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

بر خود لازم می‌دانیم از حضرتعالی، مدیران شبکه یک سیما و دست اندرکاران تولید این برنامه و برنامه‎های روشنگرانه دیگر شبکه‌های صداوسیما در حمایت از فلسطین و مقاومت صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

در بخش پایانی این نامه آمده است: انتظار داریم که از اینگونه برنامه‌های موفق و موثر حمایت بیشتری صورت گرفته و شاهد استمرار تولید برنامه‌های مبتکرانه بیشتری در این حوزه باشیم.

«ساعت به وقت قدس» با اجرای علی خلیلی، حامد نگارش و سوسن الهمه، تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک پنجشنبه ها ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و جمعه ها ساعت ۱۳ بازپخش می شود.

اتنتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها