تجمع عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی برگزار شد

تجمع عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی در میدان فلسطین تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ - 20October 2023

تجمع عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، تجمع عاشقان مبارزه با رژیم صهیونیستی، با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، در میدان فلسطین آغاز شد.

تجمع‌کنندگان در این مراسم، علاوه بر حمل پلاکارد‌ها و پرچم‌هایی با مضمون محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز سر می‌دادند.

همچنین تجمع‌کنندگان با سردادن شعار «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «فلسطین حمایتت می‌کنیم»، خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با صهیونیست‌ها شدند.

همچنین در ادامه این مراسم، گروه‌های سرود وصال و آوای حرم نیز به اجرای سرود پرداختند.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان نیز در میان تجمع‌کنندگان حضور یافت و در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایان رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: مردم غزه به گردن جهانیان حق دارند، زیرا اروپایی‌ها و مسیحیان را نیز دارند از زیر یوغ صهیونیست‌ها نجات می‌دهند.

وی افزود: آنانی که در حال حاضر دوست دارند آب و غذا و دارو به مردم غزه بفرستند، بدانند که بهترین کمک، بیدار کردن مردم اروپاست. رسالت بزرگ ما رساندن صدا به مردم اروپا و آمریکا و آمریکای لاتین است.

حجت‌الاسلام پناهیان تصریح کرد: ما چیزی مهم‌تر از سلاح برای مردم غزه فرستادیم و آن آموزش تولید سلاح و موشک برای نابودی صهیونیست‌هاست. مهم‌ترین سلاحی که برای مردم غزه فرستادیم، تفکر مقاومت است.

طنین‌انداز شدن شعار «یا مَنْصورُ اَمِتْ» در میدان فلسطین تهران

وی ادامه داد: ما الآن به درس‌هایی فراتر از شهادت‌طلبی و تقدیر از شهدا نیاز داریم. سیدالشهدا، درس‌آموز شهادت فقط برای ما نبود. برای امام زمان فقط شهادت‌طلب، کافی نیست، بلکه امام زمان می‌خواهد جهان را اداره کند و کسانی را می‌خواهد که ظالمان و صهیونیست‌ها را در گوشه و کنار جهان، نابود کنند.

حجت‌الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: ما د‌ر کنار شهادت، کسانی را می‌خواهیم که اهل نصرت امام زمان (عج) باشند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار