در پیام مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی آمد:

صیانت از ارزش‌ها با بصیرت پاسداران حرم ولایت محقق می‌شود

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» با صدور پیامی در قدردانی از خادمان مواکب خادم الشهدای خراسان رضوی لازمه صیانت از ارزش‌های والای ایثار و شهادت را درایت، بصیرت و همت بلند ارادتمندان حریم ولایت و خادمان خاندان مکرم شهدا و ایثارگران دانست.
کد خبر: ۶۱۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 17September 2023

صیانت از ارزش‌ها با بصیرت پاسداران حرم ولایت محقق می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با صدور پیامی از دست‌اندرکاران مواکب خادم الشهدای خراسان رضوی در اربعین حسینی، راهپیمایی جاماندگان اربعین در استان خراسان رضوی و نیز دهه آخر صفر که میزبان زوار امام رئوف بودند و به ارائه خدمت پرداختند قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توکل به عنایت الهی و ایمان و اعتقاد راسخ به مفاهیم بلند معنوی هر آینه بر این باوریم که تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در باب صیانت از ارزش‌های والای ایثار و شهادت با درایت، بصیرت و همت بلند ارادتمندان حریم ولایت و خادمان خاندان مکرم شهدا و ایثارگران میسر است و حقیقت این نگرش در لحظه‌لحظه تلاش بی‌وقفه و صادقانه مصداق می‌یابد که در پیشگاه حضرت دوست مأجور خواهد بود.

فعالیت ارزشمند شما در به تصویر کشیدن ارزش‌های والای ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای معزز و خانواده ایثارگران عزیز در برنامه‌های معنوی اربعین حسینی و ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا علیه‌السلام اقدامی قابل تحسین و تقدیر است.

امید که فخر این اقدامات ارزنده بشارتی برای اجر اخروی و سربلندی دنیوی‌تان باشد، از درگاه پروردگار متعال توفیق حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمایم.

در پایان اینجانب به نمایندگی از همه همکاران خادم الشهدای خراسان رضوی از زائرانی عزیزی که در این ایام منت بر ما گذاشته و اسکان خویش را مجموعه‌های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی انتخاب نمودند کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار