پویش کتابخوانی «جاذبه‌ی حسینی» تمدید شد

نظر به استقبال و درخواست مخاطبان گرامی، پویش کتابخوانی «جاذبه‌ی حسینی» تا ۱۰ مهر ماه تمدید شد.
کد خبر: ۶۱۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 17September 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پویش کتابخوانی «جاذبه‌ی حسینی» نظر به استقبال و درخواست مخاطبان، تا ۱۰ مهر ماه تمدید شد.

این کتاب دربردارنده‌ی گزیده‌ی بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) درباره‌ی حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) و اربعین حسینی است. فصل اول این کتاب مرتبط با ویژگی‌های شخصیّتی حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) و فلسفه‌ی اقدامات آن حضرت در دوران حیات و به‌خصوص پس از نهضت عاشورای حسینی است. در دو فصل دیگر نیز به بررسی اهمیّت و ابعاد «اربعین» و «شرح زیارت اربعین» در بیانات رهبر معظّم انقلاب پرداخته شده است.

گفتنی است با گذشت دو هفته از آغاز این پویش، کتاب صوتی جاذبه‌ی حسینی بیش از ۱۵ هزار بار و نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب بیش از ۸ هزار بار توسط مخاطبان دریافت شده است و علاقه‌مندان همچنان می‌توانند تا ۱۰ مهر ماه، بعد از مطالعه‌ی کتاب، با مراجعه به پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir در این پویش شرکت کنند.

پویش کتابخوانی «جاذبه‌ی حسینی» تمدید شد

لازم بذکر است در آستانه‌ی اربعین حسینی، نسخه‌ی الکترونیکی و کتاب صوتی این اثر در پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته بود و مخاطبان با مطالعه و دریافت نسخه‌ی الکترونیکی و صوتی این کتاب نیز می‌توانند در پویش شرکت نمایند. همچنین مخاطبان می‌توانند نسخه‌ی چاپی اثر را از فروشگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی و کتابفروشی‌های سراسر کشور تهیه نمایند.

جوایز این پویش شامل ۴۰ هدیه‌ی متبرک حرم حضرت سیدالشهدا(ع) می‌باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار