نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نماز جمعه باید عدالت را به گفتمان عمومی تبدیل کند

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت:  نماز جمعه باید عدالت را به گفتمان عمومی تبدیل، مسئولان را نسبت به عدالت حساس و برای تحقق آن در جامعه تلاش کند.
کد خبر: ۶۱۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ - 18September 2023

نماز جمعه باید عدالت را به گفتمان عمومی تبدیل کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بخش جوکار، اظهار داشت: نیازمند توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های موجود در بخش جوکار هستیم.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اصل مردم هستند، افزود: تریبون نماز جمعه، امانتی در دستان ائمه جمعه است که باید به درستی از آن برای خدمت به مردم استفاده شود.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید براینکه تلاش مسئولان باید بر رفع مشکلات، دغدغه‌ها و تأمین مصالح مردم باشد، خاطرنشان کرد: فارغ از اختلاف نظرها و سلایق موجود، همه ما مردم این کشور هستیم و باید وحدت خود را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد : اگر نقدی در این تریبون مطرح می‌شود، نقد همراه با اعتماد و مطالبه منطقی و عقلانی است. تربیون نماز جمعه، محلی برای انتقال مطالبات و حرف مردم به مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: وظیفه می‌دانیم هر جا مسئولان تلاش می‌کنند حمایت کنیم، اما ضعف‌هایی نیز در مسائل اقتصادی و معیشت روزمره مردم وجود دارد که نیازمند برنامه ریزی برای رفع آن هستیم.

وی با بیان اینکه نماز جمعه‌ای که عدالت محور نباشد، فلسفه وجودی خود را از دست خواهد داد، گفت: نماز جمعه باید عدالت را به گفتمان عمومی تبدیل، مسئولان را نسبت به عدالت حساس و برای تحقق آن در جامعه تلاش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار