امام جمعه تربت جام:

فتح قله‌های پیروزی، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذاشته است

حجت‌الاسلام «اسلامی» گفت: دشمن در بدنه جامعه به دنبال ایجاد خطای محاسباتی، ترس و ناامیدی است و این فتنه دشمن به دلیل رسیدن جمهوری اسلامی به قله‌های پیروزی است.
کد خبر: ۶۱۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 20September 2023

فتح قله‌های پیروزی، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذاشته استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس اجتماع بزرگ سه هزار رزمنده دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت شهرستان تربت جام با حضور مسئولین محلی در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: راهبرد دشمن ایجاد دو قطبی و ایجاد خدشه به وحدت ملت مقاوم ایران است اما جمهوری اسلامی علیرغم فضاسازی رسانه‌ای دشمنان، روبه پیشرفت است و فتح قله‌ها را در پیش دارد.

وی افزود: همه مدیران موظف هستند شبانه‌روز جهادی تلاش کنند. امروز روز شوق، امید و حرکت است و نباید از دشمن هراسی به دل راه بدهند چراکه دشمن آخرین نفس‌های خودش را می‌کشد.

امام جمعه تربت جام ادامه داد: رسانه‌های خارجی و عناصر مزدور دشمن در داخل کشور سخن دروغ، بی‌اساس و مضحک از فروپاشی نظام مطرح می‌کند اما آن‌ها باید بدانند ۴۴ سال است که سودای سرنگونی نظام را در سر می‌پرورانند اما علیرغم ساده‌اندیشی برخی داخلی‌ها تاکنون راه به جایی نبرده‌اند.

اسلامی تأکید کرد: دشمن در بدنه عامه مردم به دنبال ایجاد خطای محاسباتی، ترس و ناامیدی است. این فتنه دشمن به دلیل رسیدن جمهوری اسلامی به قله‌های پیروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار