ما متحدیم/ در شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور مطرح شد؛

سردار کارگر: اهدای کارت و لباس روایتگری به رهبر معظم انقلاب اسلامی/ امام خامنه‌ای «امامِ راویان» دفاع مقدس/ معظم‌له از دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس رضایت داشتند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در حاشیه دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب اسلامی، لباس و کارت روایت‌گری برای معظم‌له صادر و با افتخار در اختیار ایشان قرار گرفت که ما عنوان آن‌را «امامِ راویان» گذاشتیم.
کد خبر: ۶۱۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 21September 2023

سردار کارگر: اهدا کارت و لیاس رایتگری به رهبر معظم انقلاب اسلامی/ رضایت امام خامنه‌ای از دیدار روز گذشتهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در صد و هجدهمین نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور جمعی از اعضای این شورا در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم رهروان خوبی برای مجاهدین فی‌سبیل‌الله به‌ویژه شهدای والامقام دفاع مقدس باشیم.

هویت و عظمت ما برگرفته از دفاع مقدس است

سردار کارگر در ادامه با اشاره به فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که روز گذشته (29 شهریور) برگزار شد، فرمایش معظم‌له مبنی بر اینکه «دفاع مقدس حق حیات دارد» را بسیار ارزشمند دانست و گفت: همانطور که امام خامنه‌ای عزیز فرمودند؛ هویت و عظمت ما برگرفته از دفاع مقدس است.

حل مشکلات کشور با تکیه بر گسترش فرهنگ دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرمایش امام خامنه‌ای مبنی بر حل مشکلات کشور با تکیه بر گسترش فرهنگ دفاع مقدس را بسیار راهبردی و کارگشا دانست و با اشاره به اینکه در دیدار روز گذشته برخی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت برای اولین بار حضور داشتند، عنوان کرد: به لطف خداوند و با عنایت شهدای عزیز، تلاش همکاران در بخش‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکارانِ برگزاری این دیدار، نتیجه رضایت‌بخشی در‌پی داشت.

سردار کارگر در ادامه با اشاره به برپایی موفق نمایشگاه در حسینیه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: با عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تلاش و مساعدت دست‌اندرکاران و متولیان امر، مراسم روز گذشته (29 شهریور) مورد رضایت امام خامنه‌ای عزیز و ملت شریف ایران اسلامی قرار گرفت.

خوشحالی امام خامنه‌ای از دریافت لباس و کارت روایتگری

وی افزود: در حاشیه این دیدار، لباس و کارت روایت‌گری برای معظم‌له صادر و با افتخار در اختیار ایشان قرار گرفت که ما عنوان آن‌را «امامِ روایان» دفاع مقدس گذاشتیم.

سردار کارگر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) با دریافت لباس و کارت روایت‌گری خوشحال شدند.

تلاش و کار صد برابری در حوزه دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تاکید امام خامنه‌ای به تلاش و کار صد برابری در حوزه دفاع مقدس و بیان شیوای معظم‌له مبنی بر برگزاری جشنی ملی در هفته دفاع مقدس، گفت: بر این اساس برنامه‌های ویژه و مختلفی برای گرامی‌داشت هر چه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس در سراسر در نظر گرفته شده است که با برگزاری مراسم رژه سراسری نیروهای مسلح در سطح کشور در روز ۳۱ شهریور آغاز می‌شود.

سردار کارگر با اشاره به فرمایشات راهبردی معظم‌له در خصوص نیروهای مسلح و تکریم و ارزش‌گذاری و نیز تبیین نقشه راه برای این نیروها، از شرفیابی خانواده‌های شهدای مدافع حرم و امنیت از جمله شهیدان حججی، ملک‌محمدی و احمدی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از دیدار روز گذشته خبر داد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها