امیر آشتیانی:

ایران برای تشکیل کمیسیون مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا آمادگی دارد

وزیر دفاع و پشتیباتی نیروهای مسلح ضمن مرور اقدامات کمیسیون طرف ایرانی از اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای حصول نتیجه و همچنین آمادگی کشورمان برای تشکیل کمیسیون بعدی و پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ونزوئلا خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ - 21September 2023

ایران برای تشکیل کمیسیون مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا آمادگی داردبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، «رامون بلاسکز» وزیر حمل و نقل ونزوئلا و رئیس کمیسیون ونزوئلایی همکاری‌های اقتصادی مشترک با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و رئیس طرف ایرانی این کمیسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار امیر سرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ایران به عنوان رئیس طرف ایرانی کمیسیون مشترک و «رامون بلاسکز» وزیر حمل و نقل ونزوئلا به عنوان رئیس طرف ونزوئلایی در ستاد وزارت دفاع پیرامون برنامه‌های کمیسیون تبادل نظر کردند.

امیر آشتیانی در این دیدار با یادآوری اهمیت روابط دو کشور، پیگیری مصوبات سفر رؤسای جمهور دو کشور را مورد تأکید قرار داد.

وزیر دفاع کشورمان در این دیدار ضمن مرور اقدامات و پیشرفت‌های کمیسیون طرف ایرانی از اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای حصول نتیجه و همچنین آمادگی کشورمان برای تشکیل کمیسیون بعدی و پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور کشورمان خبر داد.

«رامون بلاسکز» وزیر حمل و نقل ونزوئلا و رئیس کمیسیون ونزوئلایی ضمن ابراز خوشحالی از حضور مجدد در تهران ضمن ارائه گزارش از اقدامات و مصوبات، از پیشرفت‌های همکاری‌های دو کشور ابراز رضایت و ضمن اعلام امادگی برای برگزاری کمیسیون مشترک بر تداوم همکاری‌ها تأکید کرد.

پایان پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها