فرماندار بروجرد:

تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید در تراز انقلاب باشد

«مرادی» گفت: تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید در تراز انقلاب باشد و این وظیفه سنگین بر دوش معلمان است.
کد خبر: ۶۱۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ - 23September 2023

تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید در تراز انقلاب باشدبه گزارش دفاع‌پرس‌‌ از خرم آباد، مسلم مرادی فرماندار ویژه بروجرد امروز( شنبه) درآیین نواخته شدن زنگ  که در مدرسه دخترانه شاهد بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: خط مقدم جهاد تبیین، مدارس هستند و معلمان نیز فرماندهان جهاد تبیین هستند. تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید در تراز انقلاب باشد و این وظیفه سنگین بر دوش معلمان است.

فرماندار بروجرد گفت: خانواده‌ها نیز نقش موثری در تعلیم و تربیت دارند و نباید فرزندان خود را رها کنند. آموزان نیز با تلاش و کوشش و مجاهدت علمی خود ایران قوی را پشتیبانی خواهند کرد.

امام جمعه بروجرد نیز در این مراسم  اظهار داشت: دانش آموزان ایمان و معنویت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده‌اند. ایمان به خدا و تقویت معنویات یکی از راهکارهای مهم مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس نیز در این آیین گفت: در دوران دفاع مقدس  برای از پای درآوردن نظام اسلامی ایران حدود ۸۰ کشور هم پیمان شدند، ولی روحیه ایثار و شهادت رزمندگان اسلام دشمنان را با شکست روبرو کرد. تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت ایران از ادامه راه است، ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و ترقی است و دشمنان از این موضوع هراسان هستند.

وی با بیان اینکه توجه به ایمان فرزندان ضروری است باید فرزندان را با ایمان و معنویت تربیت کنیم، تصریح کرد: مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم آنان جوانان را هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار