نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دانش‌آموزان زندگی‌نامه شهید باقری را مطالعه کنند

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه ایران باهوش ترین دانش‌آموزان را دارد، گفت: دانش‌آموزان زندگی نامه شهید باقری این جوان نخبه را مطالعه کنند.
کد خبر: ۶۱۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ - 23September 2023

دانش‌آموزان زندگی نامه شهید باقری را مطالعه کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم نواختن زنگ بازگشایی مدارس و مقاومت در هنرستان رازی، اظهار داشت: زمانی که غرب دوران قرون وسطی را می‌گذراند، ایران شاهد پیشرفت‌های بزرگی در عرصه علم و دانش بود. تمدن غربی و دنیای امروز در صنعت رشد کرده اما نتوانسته به خوبی آدم تربیت کند و با برخی آسیب‌ها روبرو است.

وی افزود: برای ساختن کشور در ابعاد و عرصه‌های مختلف و پیشرفت کشور، هیچ راهی به جز اتکا به شما دانش‌آموزان نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: تفاوت اصلی دانش‌آموز ایرانی با دانش‌آموز کشورهای دیگر این است که شما باید هم اقتصاد را رشد دهید، هم عدالت را گسترش دهید، هم در عرصه انسان سازی موفق باشید و هم در زمینه حفظ ارزش‌های ملی تلاش کنید.

وی با بیان اینکه ایران باهوش ترین دانش‌آموزان را دارد، تصریح کرد: دانش‌آموزان زندگی نامه شهید باقری این جوان نخبه را مطالعه کنند. امثال بوعلی سیناها در همین همدان زندگی کردند و به کسب علم پرداختند.

حجت‌الاسلام شعبانی در پایان خطاب به دانش آموزان متذکر شد: همه شما ظرفیت این را دارید که تبدیل به امثال شهید باقری‌ها و بوعلی سیناها شوید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار