استاندار مازندران:

کاهش حداکثری اعتیاد نیازمند برنامه ریزی منسجم و مدون است

«حسینی پور» گفت: کاهش حداکثری اعتیاد نیازمند برنامه ریزی منسجم و مدون است که در ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران این مهم انجام و ماموریت‌ها مشخص و اقدامات در دست انجام است.
کد خبر: ۶۱۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ - 24September 2023

کاهش حداکثری اعتیاد نیازمند برنامه ریزی منسجم و مدون استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران، امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر و بازدید از مرکز بازپروری شهرستان بابل اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم و تاکید رئیس جمهور توجه به کاهش اعتیاد است که در مازندران در سه حوزه پیش بینی، پیشگیری و اقدام، پای کار بودیم.

وی افزود: کاهش حداکثری اعتیاد نیازمند برنامه ریزی منسجم و مدون است که در ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران این مهم انجام و ماموریت‌ها مشخص و اقدامات در دست انجام است.

استاندار مازندران یادآور شد: مرکز بازپروری بابل با توافق ستاد مبارزه با مواد مخدر کشدر، مقرر شد، زمین را استان مازندران تهیه و پشتیبانی‌ها توسط کشور انجام شود و اجرای عملیات مرکز برای ساخت، نگهداری و درمان با سپاه کربلای مازندران است.

حسینی پور گفت: با اقدام جهادی و انقلابی در فرصت حدود هشت ماهه این مرکز را ایجاد و امیدواریم با هدف در نظر گرفته شده، شاهد مازندران عاری از اعتیاد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم ۲ مرکز بانوان و آقایان را در مازندران بنا کنیم و این سیاست قطعی است و دولت تلاش دارد تا بساط اعتیاد را جمع آوری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار