موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌کند؛

نخستین رویداد همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نخستین «همرسانی» فعالان اقتصاد خلاق و دانش بنیان را با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ - 25September 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پنجشنبه ششم مهر ساعت ۱۶ نخستین «همرسانی» فعالان اقتصاد خلاق و دانش بنیان را با موزه‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین این موزه برگزار می‌کند.

اهداف رویداد

ـ‌ آشنایی با ظرفیت‌های همکاری زیست بوم خلاق و دانش بنیان و باغ موزه‌ها
ـ شناسایی استارتاپ‌های مرتبط با مفهوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
ـ احصاء نیازمندی‌های موزه دفاع مقدس و تأمین آن‌ها با محصولات و خدمات صنایع خلاق و دانش بنیان در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار

محور‌های رویداد

تقویت و توسعه انتقال روایت دفاع مقدس

مخاطبان رویداد

مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری، شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری استارتاپ‌های حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استارتاپ‌های حوزه موزه داری، استارتاپ‌های قابل تعمیم به نیازمندی‌های موزه، همراه با رونمایی از بازی رومیزی جهانگرد نابغه

برای ثبت نام کنندگان زیست بوم اقتصاد خلاق و دانش بنیان، ضمن تمهید بازدید از موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، همرسانی طی یک نشست جمعی انجام خواهد شد. جهت ثبت نام از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/ZYOoKVx۷ و یا تماس با شماره ۰۹۳۵۶۲۶۶۴۷۲ اقدام فرمایید.

نخستین رویداد همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار