فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن توان استفاده از گزینه نظامی را علیه نظام جمهوری اسلامی ندارد

سردار «حکمتیان» گفت: به واسطه عملکرد ما در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس و قدرت ما در جبهه مقاومت، امروز دشمن توان استفاده از گزینه نظامی را علیه نظام جمهوری اسلامی ندارد.
کد خبر: ۶۱۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ - 25September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تبریک تقارن بهار علم و دانش با هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز اعتقاد و باور قلبی ما این است که همه مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی باید برای تأمین امنیت فعال در کنار هم قرار گیرند و به حول و قوه الهی، به واسطه عملکرد ما در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس و قدرت ما در جبهه مقاومت، امروز دشمن توان استفاده از گزینه نظامی را علیه نظام جمهوری اسلامی ندارد.

وی افزود: ما در «والفجر۸» توانستیم بر گرده اروند خروشان سوار شویم و دشمن را تهدید کنیم و در «کربلای۵» به دروازه‌های بصره نزدیک شدیم و اگر رزمندگان ما تا دیروز در هویزه و سوسنگرد به شهادت می‌رسیدند امروز خون «حاج قاسم سلیمانی» ما با «ابومهدی ‌المهندس» آمیخته شده و «ستار اورنگ» و «همدانی» در سوریه به شهادت رسیدند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز سرنوشت جنگ‌های بزرگ را پهبادهای ایرانی تعیین می‌کنند، ابراز داشت: در حوزه تهدیدات نرم، جنگی سخت‌تر از جنگ سخت داریم و با ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی روبرو هستیم و در حوزه جنگ روانی و تبلیغاتی نیز با دشمن درگیر هستیم.

حکمتیان تأکید کرد: دشمنان همه توان خود را به کار گرفته‌اند تا به توان جمهوری اسلامی ضربه بزنند و ما نیز باید هوشیار باشم و در جنگ ترکیبی باید توان ترکیبی را به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال تصرف سرزمین‌های فکری ما است و ایمان و اعتقاد ما را مورد هدف قرار داده و در تلاش است تا جای جلاد و شهید را عوض کند، اما همانطور که توطئه‌های دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون شکست خورده در این جنگ ترکیبی هم با حفظ وحدت خود، دشمن را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار