معاون وزیر آموزش و پرورش:

محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود

«احمدی لاشکی» با بیان اینکه محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود، گفت: فرهنگیان همواره و در صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دست رد به سینه دشمنان زدند.
کد خبر: ۶۱۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ - 25September 2023

محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «قاسم احمدی لاشکی» معاون وزیر آموزش و پرورش، امروز (دوشنبه) در یادواره شهدای ۲ مهر آبادان، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش قلب جامعه است، اظهار داشت: دشمن بعثی با بمباران وحشیانه اداره آموزش و پرورش آبادان در نخستین روزهای جنگ تحمیلی، در واقع قلب جامعه را هدف قرار داده بود.

«احمدی لاشکی» با بیان اینکه حراست از خون شهدای فرهنگی امری واجب است، ادامه داد: تربیت دانش‌آموزانی فداکار، دست‌رنج امثال شهید «صمد صالحی» است که در جایگاه یک رئیس وظیفه‌شناس درس شهادت به نسل آینده آموخت.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: شهید «بهنام محمدی» نشانه‌ای از تلاش‌های صادقانه فرهنگیان است، در واقع دانش‌آموزان دوران دفاع مقدس با یک دست اسلحه و یک دست کتاب در دست داشتند.

«احمدی لاشکی» با بیان اینکه محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود، افزود: فرهنگیان همواره و در صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دست رد به سینه دشمنان زدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها