رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

باید در راستای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس تلاش کرد

«علی اصغر فاتحی‌فر» گفت: وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دارد و باید در راستای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار ببریم. 
کد خبر: ۶۱۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «علی اصغر فاتحی‌فر» رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی امروز (سه‌شنبه)، در جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از رهروان واقعی شهدای عزیز باشیم و از آرمان‌های این عزیزان درس بگیریم. 

وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس اتفاقات مهمی رخ داده و شخصیت‌های بزرگی در این دوران در جبهه‌ها حضور داشتند، گفت: وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دارد و باید در راستای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار ببریم. 

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ولایت پذیری و فرهنگ ایثار و شهادت دو عامل اساسی و تاثیر گذار در جامعه است، ابراز داشت: باید تابع ولایت باشیم همچنان که شهید چمران که فردی دانشگاهی بود، در عمل ولایت پذیری خود را نشان داد و با شهادت خود آن را ثابت کرد.

فاتحی‌فر، با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشجویی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، بیان کرد: تا زمانیکه ما از نیازهای فرهنگی دانشجویان اطلاع نداشته باشیم، نمی‌توانیم برنامه‌ خاصی برای این قشر تأثیرگذار جامعه اجرا کنیم. 

رئیس سازمان جهادانشگاهی آذربایجان‌شرقی در پایان بر لزوم نظامند بودن فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی بر اساس برنامه محوری پیش برود تا در این زمینه توفیقات بیشتری به دست آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار