در مراسم روز سرباز مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین: سربازان وظیفه نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند

سرهنگ امیری مقدم با بیان اینکه سربازان وظیفه نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند، گفت: دوران خدمت مقدس سربازی فرصت خودسازی و رشد است که سربازان با تکیه بر ایمان الهی و فضای معنوی ایجاد شده در محل خدمت وظیفه عمومی بتوانند در مسیر سعادت پیش بروند.
کد خبر: ۶۱۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ - 27September 2023

سربازان وظیفه نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امروز (چهارشنبه) مراسمی به مناسبت روز سرباز در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با حضور سربازان وظیفه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: بخش کثیری از نیرو‌های یگان عملیاتی در دفاع مقدس را سربازان وظیفه تشکیل میدادند و نقش مهم و اثرگذاری را ایفا نمودند.

وی در ادامه افزود: دوران خدمت مقدس سربازی فرصت خودسازی و رشد است که سربازان با تکیه بر ایمان الهی و فضای معنوی ایجاد شده در محل خدمت وظیفه عمومی بتوانند در مسیر سعادت پیش بروند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: از اول تاریخ انقلاب اسلامی تا اکنون سربازان بسیاری در راستای دفاع از آرمان‌های دین و انقلاب اسلامی و امنیت و آسایش مردم به شهادت رسیده اند و چه بسا اگر نبود خون پاک شهدای عزیز، مشخص نبود چه نقشه‌های شومی از دشمنان این ملت بر سر کشور سربلندمان می‌آمد.

سرهنگ امیری مقدم در پایان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز، به مشمولین وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مدت ۲ روز مرخصی تشویقی اعطا نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار