سرپرست فرمانداری قصرشیرین: پیامبر اسلام محور و منادی رحمت و وحدت برای بشریت است

«نجفی» گفت: پیامبر اسلام (ص) محور و منادی رحمت و وحدت برای بشریت است و ما مسلمانان باید در جامعه با تاسی از حضرت خاتم و با حفظ وحدت برای مقابله با نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۱۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ - 27September 2023

سرپرست فرمانداری قصرشیرین: پیامبر اسلام محور و منادی رحمت و وحدت برای بشریت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد نجفی» سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین امروز در جلسه هماهنگی هفته وحدت این شهرستان اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) محور و منادی رحمت و وحدت برای بشریت است و ما مسلمانان باید در جامعه با تاسی از حضرت خاتم و با حفظ وحدت برای مقابله با نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین افزود: پیامبر اکرم آیینه تمام نمای انسانیت است که وجود کائنات و خلقت جهانیان بسته به وجود ایشان است.

 رهبری با اقتدار در برابر زورگویان جهان ایستاده است

ماموستا ملا «عادل غلامی» با تبریک ماه ربیع الاول و میلاد حضرت محمد (ص) افزود: وجود رهبری که با اقتدار در برابر زورگویان جهان ایستاده و سکاندار کشتی انقلاب و مدافع اسلام راستین ناب محمدی (ص) است؛ برای کشور برکت وحدت را دارد.

وی خاطر نشان کرد: به گواه تاریخ هر جا مسلمانان در کنار هم، وحدت خود را حفظ کرده اند پیروز بوده اند و هر زمانی که اختلاف میان آنان پیش آمد؛ با شکست مواجه شدند.

امام جماعت اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت که امروز باید شکرگذار و قدردان وحدت موجود در کشور باشیم و این به برکت وجود نورانی رهبر معظم انقلاب است.

امام خمینی با بینش سیاسی و علمی خود هفته وحدت را نامگذاری کرد

حجت الاسلام «خلیل چراغی» رییس دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین نیز گفت: امام خمینی با بینش سیاسی و علمی خود هفته وحدت را نامگذاری کرد و در واقع این ایام بزرگداشت اخلاقیات و زنده شدن آن در بین جامعه است.

حجت الاسلام چراغی افزود: نام گذاری هفته وحدت به منظور حضور مسلمانان و قرار گرفتن آن ها در کنار یکدیگر برای قدرت نمایی جهان اسلام است و امروز مصداق بارز وحدت را در شهرستان قصرشیرین می بینیم که پیروان مذاهب اسلامی شیعه و سنی با مسالمت و پیوندهای سببی در کنار یکدیگر زندگی می کنند و این همان تفکر امام راحل است.

غبار روربی گلزار شهدا، برگزاری جشن هفته وحدت، دیدار با خانواده شهدای اهل سنت و اجرای برنامه های فرهنگی - هنری به مناسبت هفته وحدت در قصرشیرین برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها