در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

عضو شورای اسلامی شهر تهران: عرصه شهر بهترین فرصت برای ترویج آموزه‌های دفاع مقدس/ لزوم ترسیم مقاومت رزمندگان دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم دشمن

شمس احسان گفت: تزئین فضای شهری به تصاویر شهدای دفاع مقدس و مترنم کردن دید عمومی به یاد و خاطره این قهرمانان اقدامی به هنگام و زیبنده تقدیر است.
کد خبر: ۶۱۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 28September 2023

عرصه شهر بهترین فرصت برای ترویج آموزه‌ها و ارزش‌ها/ لزوم ترسیم مقاومت رزمندگان در دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم دشمن«زهرا شمس احسان» عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران اظهار داشت: تزئین فضای شهری به تصاویر شهدای دفاع مقدس و مترنم کردن دید عمومی به یاد و خاطره این قهرمانان اقدامی به هنگام و زیبنده تقدیر است.

شمس‌احسان گفت: عرصه شهر بهترین فرصت برای ترویج آموزه‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و استفاده به قاعده در زمان صحیح هنری است که خوشبختانه شاهد آن در هفته دفاع مقدس بوده‌ایم.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: ترسیم مقاومت رزمندگان در فضای عمومی به ویژه در مقطع حساس کنونی که جنگ نرم در قالب چند رسانه‌ای در حال انجام است اثرات درخشانی در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و البته شجاعت‌ها، مقاومت‌ها، پیروزی‌ها و ایثارگر‌ها دارد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها