همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود؛

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» ۲۱ مهرماه در کرمان

صبح امروز جلسه هماهنگی رزمایش کشوری جهادگران فاطمی در کرمان با حضور مسئولان مربوطه و به میزبانی بسیج ورزشکاران استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ - 28September 2023

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» ۲۱ مهرماه در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، صبح امروز جلسه هماهنگی رزمایش کشوری جامعه ورزش، رزمایش جهادگران فاطمی با حضور «ناصر بهروز» جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، «میثم پاریزی» مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان کرمان، علی‌آبادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان و جمعی از مسئولان مربوطه و هیات‌های ورزشی استان برگزار شد.

«ناصر بهروز» جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: مردم، در بحث ورزش مهم هستند؛ چرا که می‌تواند انسان‌ها را رشد دهند؛ عمل انسان‌ها بسیار مهم است و اجتماع و مردم، عمل ما را قضاوت می‌کنند؛ بنابراین مهم است کاری که ما انجام می‌دهیم، اثرگذار باشد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه ظرفیت ما مردم هستند، افزود: در حوزه مردم و کمک به مردم هر چه بتوانیم کمک کنیم، اثرگذار است.

وی در خصوص برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در ۲۱ مهرماه اظهار کرد: گروه‌های جهادی و  هیات‌های ورزشی استان در رزمایش حضور داشته باشند و در زمینه برگزاری رزمایش باید جریان‌سازی و تبلیغات محیطی لازم انجام شود.

۲۱ مهرماه رزمایش کشوری جامعه ورزش به میزبانی استان کرمان

«علی‌آبادی» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان گفت:۲۱ مهرماه رزمایش کشوری جامعه ورزش به میزبانی استان کرمان با حضور مسئولان کشوری، استانی و گروه‌های جهادی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سایر استان‌ها به صورت تصویری در این رزمایش حضور دارند، ادامه داد: به‌مدت یک هفته این رزمایش با رویکرد خدمات‌رسانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی ادامه خواهد داشت.

گفتمان‌سازی جهادی جزو رویکردهای هر دستگاه اجتماعی و حاکمیتی است

«میثم پاریزی» مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: گفتمان‌سازی جهادی جزو رویکردهای هر دستگاه اجتماعی و حاکمیتی است و در حوزه ورزش نیز همه عواملی که فعالیت می‌کنند، باید خدمات‌رسانی مناطق محروم در دستور کار داشته باشند تا کاهش آسیب‌های اجتماعی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رسالت دو مجموعه ورزش و جوانان در حوزه مسائل تحت مدیریت است، ابراز کرد: اقدامات در حوزه فعالیت‌های جهادی باید استمرار داشته باشد و محدود به زمان و مکان نباید باشد، چرا که این اقدامات ارزشمند خواهند بود.

پاریزی عنوان کرد: استان کرمان در  حوزه اقدامات و فعالیت‌های ورزشی به برکت وجودی صنایع و معادن، ویترین خاصی را به خود اختصاص داده است اما سهم ورزش استان و ورزشکار بومی چه میزان است؟ اگر اعتقاد به توسعه متوازان داریم، این مهم را باید در عمل نشان دهیم.

مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه گروها‌های سنی حاضر در این رزمایش نونهالان و نوجوانان هستند، خاطرنشان کرد: به‌دنبال این هستیم که اقدامی صورت گیرد و پس از آن استمرار به وجود بیاید؛ به این معنی که رزمایش که برگزار می‌شود، اقدامات در این زمینه تداوم پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها