مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب قصه قهرمان‌ها در مشهد برگزار شد

مراسم رونمایی و بررسی جلد دوم کتاب «قصه قهرمان‌ها» با عنوان «مسؤل پخش تمام کولرهای دنیا» در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ - 30September 2023

مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب قصه قهرمان‌ها در مشهد برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، جلد دوم کتاب «قصه قهرمان‌ها» با عنوان «مسؤل پخش تمام کولرهای دنیا» که به قلم «لیلا خیامی» به رشته تحریر در آمده کتابی با موضوع خاطرات شهید برونسی فرمانده تیپ ۱۸ جوادالائمه علیه‌السلام ویژه رده سنی ج تألیف شده که با مشارکت انتشارات ضریح آفتاب و حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به چاپ رسیده است.

آئین رونمایی از این کتاب به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با حضور خانواده شهید، جمعی از مسؤلان، مدیران، مربیان و نوجوانان رونمایی برگزار شد.

نویسنده کتاب لیلا خیامی در این نشست ضمن تقدیر از نوجوانان اظهار داشت: مجموعه قهرمانان مجموعه‌ای ده جلدی با موضوع سرداران شهید است. هدف از تألیف این اثر آشنایی هرچه بیشتر فرزندان ما با قهرمان‌های ایران اسلامی بود و این اتفاق بزرگی می‌تواند باشد.

ابوالفضل برونسی فرزند سردار شهید برونسی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران نشر کتاب، با بیان خاطراتی از زحمات همسر بزرگوار شهید برونسی تجلیل کرد و مقام ایشان را گرامی داشت.

وی گفت: بیان چنین خاطراتی می‌تواند الگوی جوانان و نوجوانان ما در تدوام انقلاب اسلامی باشد.

این مراسم پس از امضای پوستر رونمایی و تقدیر از «ابراهیم زره‌‌ساز» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و «لیلا خیامی» نویسنده به پایان رسید.

در ابتدای این جلسه تعدادی از نوجوانان نظرات خود را درباره کتاب بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها