پیام نماینده ولی‌ فقیه در لرستان در پی شهادت «سعید پناهی‌‌فرد»

حجت‌الاسلام شاهرخی در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، سرهنگ «سعید پناهی‌‌فرد» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۲۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ - 30September 2023

پیام نماینده ولی‌ فقیه در لرستان در پی شهادت «سعید پناهی‌‌فرد»

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی شهادت مدافع نظم و امنیت، سرهنگ «سعید پناهی‌‌فرد» پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام به این شرح است:

عروج جانگداز شهید مدافع اسلام و سرزمین ایران و دلاورمرد جان بر کف و وظیفه‌شناس لرستانی، سرهنگ سعید پناهی‎فرد که در عملیات مبارزه با اشرار کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موجب تأثر گردید.

شهادت در راه حق و دفاع از میهن اسلامی، افتخار بزرگی است که شامل حال بندگان پاکی می‌شود که شهادت را در آغوش گرفتند و سرای باقی آخرت را به دنیای فانی ترجیح داده و در جوار ذات اقدس احدیت به فلاح و رستگاری نائل شدند.

علی‌رغم دشمنی مستمر معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقتدار و عزت کشور عزیزمان با پاسداری و جانفشانی جوانان و سربازان این مرز و بوم در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر می‌شود.

امنیت و اقتدار امروز ایران عزیز در گرو غیرت دلاورمردانی است که بی‌هیچ ادعایی در اقصی‌نقاط کشور از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حراست کرده و در این مسیر پُرمخاطره تاکنون شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

اینجانب شهادت این فرزند لرستانی و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم استان لرستان، خصوصاً مردم شهیدپرور کوهدشت، و خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز، تسلیت عرض می‌نمایم.

از عموم مردم انقلابی و متدین شهرستان کوهدشت درخواست می‌کنم، به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام، که در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود، شرکت کنند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار