ما متحدیم/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح الله استان مرکزی مطرح کرد؛

اعزام ۱۱ هزار نفر از استان مرکزی به اردو‌های راهیان نور

گودرزی از بهسازی و به روز رسانی اردوگاه‌های راهیان نور استان مرکزی خبر داد و گفت: در یک سال گذشته ۱۱ هزار نفر به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ - 01October 2023

اعزام ۱۱ هزار نفر از استان مرکزی به اردو‌های راهیان نوربه گزارش  دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ. پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست هماهنگی اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور استان مرکزی، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور هر ساله از ابتدای مهرماه آغاز و تا اردیبهشت سال بعد ادامه دارد این در حالی است که امسال با کمی تأخیر در ۲۰ مهر آغاز می‌شود.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار نفر، چهار هزار و ۸۰۰ نفر قشر دانش‌آموز بودند که به اردوهای راهیان نور اعزام شدند این در حالی است که استان مرکزی سال گذشته از این حیث به عنوان استان برتر شناخته شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، موضوع اردوهای راهیان نور به ویژه در روزهایی که دشمن، شبهاتی برای دانش آموزان ایجاد می‌کند که مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده است.

گودرزی تأکید کرد: سال گذشته دشمن تلاش کرد در آموزش و پرورش و دانشگاه اغتشاش و ناآرامی ایجاد کند که با حضور به موقع مدیران بصیر، توطئه دشمنان مهار شد.

وی با بیان اینکه نیاز است امسال اردوهای راهیان نور با موضوعات تبیینی برگزار شود، گفت: اردوهای راهیان نور تأثیرگذاری بسیاری بر دانش آموزان و دانشجویان دارد که می طلبد اردوهای راهیان نور مجدد راه‌اندازی شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: امسال سرانه اعزام افراد به اردوهای راهیان نور برای هر نفر ۲۰ میلیون ریال است در حالی که مساعدت های دریافتی از دانش آموزان در مجموع ۲ میلیون ریال است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که با افزایش آمار اردوهای راهیان نور، خروجی مناسب تری در مدارس را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار