در پاسخ به یک نماینده مجلس مطرح شد؛

قالیباف: رویکرد صندوق توسعه ملی در حال تغییر است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد صندوق توسعه ملی در حال تغییر است و این موضوع در جلسه سران قوا هم مورد بحث قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۲۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ - 01October 2023

قالیباف: رویکرد صندوق توسعه ملی در حال تغییر استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احد آزادی‌خواه» نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در اخطار قانون اساسی، اظهار داشت: براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، سهم صندوق توسعه ملی مشخص است، این در حالی است که رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید که اگر کم آمد، از صندوق برمی‌داریم که اقدام بر خلاف اصل ۱۱۰ قانون اساسی است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تاکید کرد: برداشت از صندوق توسعه ملی برابر قانون است و اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی را می‌خواهد و هر سال نیز برای برخی موضوعات بعد از اذن رهبری حق برداشت از صندوق توسعه ملی را داریم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده، گفت: رویکرد صندوق توسعه ملی در حال تغییر است و این موضوع نیز در جلسه سران قوا مورد بحث قرار گرفته و در حقیقت با رهبر انقلاب اسلامی مطرح شده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار