فرماندار اردبیل خبر داد؛

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در پنج مدرسه شهرستان اردبیل

«اعتماد اعجازی» گفت: قرار است دوره پدافند غیرعامل برای مدیران مدارس و مانور پدافند غیرعامل در پنج مدرسه شهرستان با محوریت آموزش برگزار شود.
کد خبر: ۶۲۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 01October 2023

به گزارش  دفاع‌پرس از اردبیل، «سیدمحمد اعتماد اعجازی» فرماندار اردبیل امروز (یکشنبه) در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل مکلف هستند تا دو ماه آینده سناریو‌های تهدیدات پدافند غیرعامل را تهیه کنند.

وی افزود: نانوایان در شهرستان اردبیل نسبت به دوگانه سوز کردن نانوایی‌های خود اقدام کنند که این امر بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

«اعتماد اعجازی» عنوان کرد: قرار است اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی‌ها در شهرستان اردبیل فازبندی شود که اگه نانوایان این طرح را در زمان بندی مشخص اجرا نکنند سهیمه شان کسر و حتی نانوایی هایشان پلمپ می‌شود.

وی گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی مهم در شهرستان اردبیل از جمله سازمان سمت در شهرستان مدیریت ندارد و این امر باتوجه به حجم کاری بالای صمت در شهرستان خلل ایجاد کرده که نیاز دراین راستا برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

فرماندار اردبیل با اشاره به مسئله مهم آموزش و پرورش و مدارس گفت: قرار است دوره پدافند غیرعامل برای مدیران مدارس و مانور پدافند غیرعامل در پنج مدرسه شهرستان با محوریت آموزش برگزار شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: پیشگیری از حوادث احتمالی و مقابله با آن و آمادگی همه جانبه نیاز ضروری است و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در این راستا برنامه ریزی هدفمند داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها