در جلسه کمیسیون شورای عالی هماهنگی اقتصادی؛

رضایی: هیچ کشوری دلسوز ما نیست/ باید در حوزه ترانزیت عملکرد جهادی داشته باشیم

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه یک طرح استراتژیک بین‌المللی طراحی شده که ایران را از لحاظ تجاری بی‌خاصیت کنند، گفت: هیچ کشوری دلسوز ما نیست؛ لذا مدیران باید مجاهدانه در حوزه ترانزیت و ایجاد کُریدور‌ها عمل کنند.
کد خبر: ۶۲۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ - 01October 2023

هیچ کشوری دلسوز ما نیست/باید در حوزه کُریدوری و ترانزیت جهادی عمل کنیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، یکصد و پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون شورای عالی هماهنگی اقتصادی با موضوع «بررسی درخواست تامین تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای جلوگیری از تعطیلی ابرپروژه راه‌آهن چابهار - زاهدان» و «بررسی درخواست تمدید دوساله معافیت مالیاتی تاسیسات گردشگری» در دبیرخانه این شورا برگزار شد.

«محسن رضایی» دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان میزان اهمیت این پروژه و عدم پیگیری درخور اهمیت موضوع گفت: چرا تاکنون پیگیری درخور این پروژه انجام نشده است؟ این پروژه‌های راهبردی نباید روی زمین بماند که حالا هند و عربستان با رژیم صهیونیستی کُریدور جایگزین راه‌اندازی کنند.

وی گفت: برنامه هفتم طوری طراحی شده است که میزان بار زیادی در کشور جابه‌جا خواهد شد و علاوه بر مسیر جاده‌ای نیاز بسیاری به مسیر‌های ریلی داریم. از طرفی یک طرح استراتژیک بین المللی برای ایران طراحی شده که ایران را از لحاظ تجاری بی خاصیت کنند و در این راستا از شمال و جنوب کشور کریدور ایجاد کرده‌اند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ما باید روی پای خود بایستیم، افزود: نه روسیه و چین، و نه آمریکا و نه هیچ کشوری دلسوز ما نیست. همه از ایران بزرگ می‌ترسند؛ لذا کشور دچار مظلومیت شده است و مدیران باید مجاهدانه در حوزه ترانزیت و ایجاد کُریدور‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار