استاندار مازندران:

خون پاک شهدا به نظام اسلامی عزت و اقتدار بخشید

«حسینی پور» گفت: خون پاک شهدا به نظام اسلامی عزت و اقتدار بخشید و باعث شد تا کشورمان در مسیر توسعه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۲۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ - 01October 2023

خون پاک شهدا به نظام اسلامی عزت و اقتدار بخشیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در حاشیه رزمایش سراسری دیدار با چهار هزار و ۵۰۰ خانواده شهید و جانباز استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خون پاک شهدا به نظام اسلامی عزت و اقتدار بخشید و باعث شد تا کشورمان در مسیر توسعه قرار گیرد. ‎

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و هفته دفاع مقدس گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا بوده و خدمت به خانواده‌های آنان نیز وظیفه اصلی مسوولان است.

حسینی‌پور ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری‌های رزمندگان اسلام و شهداست که با الگوبرداری از سالار و سرور شهیدان، حضرت امام حسین (ع) در برابر دشمن بعثی مقاومت و ایستادگی کردند تا ما اکنون در امنیت کامل باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا وظیفه اصلی مسئولان است و باید با تلاش شبانه روزی همواره در این مسیر گام بردارند، اظهار داشت: اگر شهدا نبودند مشخص نبود که اکنون در چه شرایطی قرار داشتیم و همین ایثاگری‌های آنان در برابر دشمن متجاوز بود که به کشورمان اقتدار بخشید.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: خون پاک شهدا به نظام اسلامی عزت و اقتدار بخشید و باعث شد تا کشورمان در مسیر توسعه قرار گیرد و علت تمام کینه‌ورزی و دشمنی استکبار نیز ناشی از همین امر است که نظام اسلامی با سرعت در دستیابی به قله‌های پیشرفت و افتخار است.

حسنی پور بیان کرد: خانواده شهدا علاوه بر تحمل مصیبت بزرگ، سختی‌های زیادی را نیز تاکنون متحمل شدند، اما مقاومت آنان باعث شد تا تمام دسیسه‌های سازمان یافته دشمنان علیه انقلاب نقش برآب شود و نظام اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

این مسئول گفت: مسئولان به ارزش‌های شهدا پایبند هستند و در مسیر شهدا گام برمی‌دارند و خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه اصلی خود می‌دانند.

مادر شهید «غلامعلی مرادیان» هم بیان کرد: انقلاب اسلامی باید زنده بماند تا ما جایی برای زندگی کردن داشته باشم. وصیت شهدا این بود که امام را تنها نگذاریم تا پرچم این نهضت را بدست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) بسپاریم. مسوولان باید با خدمت به مردم، دین خود را به شهدا ادا کنند. سفارش شهدا دعا در حق مسوولان نظام بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار