استاندار مازندران:

امروز در حوزه مرز‌های اقتصادی نیازمند سبک دفاع مقدس هستیم

«حسینی پور» گفت: با الگوگیری از سبک زندگی ایام دفاع مقدس استکیار جهانی را شکست دادیم و امروز هم در حوزه مرز‌های اقتصادی نیازمند سبک دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۶۲۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 01October 2023

امروز در حوزه مرز‌های اقتصادی نیازمند سبک دفاع مقدس هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امشب در آئین اختتامیه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و شب پایانی رزمایش عملیات الی بیت المقدس که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد، با تقدیر از دست اندرکاران رزمایش عملیات الی بیت المقدس، بویژه از سپاه کربلا تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس جلوه‌های بسیار مهمی دارد و با روش‌های مختلف از جمله روش هنری، فرهنگی، نظامی، مانور‌های نظامی، ساخت فیلم، سریال، تئاتر و کتاب مسیر دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم دفاع مقدس را برای نسل حاضر تبیین کنیم، گفت: اینگونه اقدامات قطعا در انتقال مفاهیم، روش‌ها، منش‌ها و سجایای مربوط به رزمندگان اسلام تأثیرگذار خواهد بود و اگر نتوانیم خوب تبیین کنیم ظلم کردیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دفاع مقدس در زندگی مردم و جبهه مقاومت نقش دارد، تصریح کرد: با الگوگیری از سبک زندگی ایام دفاع مقدس استکیار جهانی را شکست دادیم و امروز هم در حوزه مرز‌های اقتصادی نیازمند سبک دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه مردم تشنه دیدن و خاطرات دفاع مقدس هستند، اذعان داشت: از کسانی که در ایام دفاع مقدس تلاش کردند و بویژه پیشکسوتان که در روایتگری نقش ایفا کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گفته حسینی پور، شهدا وارثان اصلی مسیر عاشورایی امام حسین (ع) هستند و در امتداد عاشورا در کربلای ایران حماسه آفریدند و امروز عظمت، عزت و سربلندی در جهان را مرهون و مدیون شهدا و جانبازان و آزادگان عزیز هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها