در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به‌مناسبت هفته وحدت آمد؛

هفته وحدت تحکيم‌کننده ميثاق‌ها، استوارکننده پيمان‌ها و خنثی‌کننده توطئه‌ها است

سردار «تقوی» با صدور پیامی، فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 02October 2023

هفته وحدت تحکيم‌کننده ميثاق‌ها، استوارکننده پيمان‌ها و خنثی‌کننده توطئه‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامي استان در با صدور پيامي به مناسبت هفته وحدت، پیوند وحدت، عظمت و امنيت را مهم‌ترين راهبرد بنیادین توسعه و تعالی کشور دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ترديدی نيست که هر توفيقي در سايه اتحاد و همدلی تحقق می‌يابد، بنابراين بايد برای تقويت پيوند محبت و مودت ميان امت اسلام تمرکز و مجدانه برنامه‌ريزی کرد و براي زندگی مسالمت‌آميز براساس احترام متقابل و به دور از تنازع و مجادله مذهبی با هر عنوانی کوشيد.

وحدت؛ رمز پيروزی و عزت مسلمان، وجهی از نصرت الهی است که از مسير پيوند محبت و الفت قلب‌ها و تأکيد بر اشتراکات بنيادين دينی، بارقه اعجاز را متجلی مي‌سازد. هفته وحدت، ايام شادی‌بخش مسلمانان و عيد فرخنده احمد و پيشوای بزرگ جهان اسلام است.

بسيار به جاست که مسلمانان، نغمه‌ تازه‌ای آغاز کنند و به سمت همگرایی و اتحاد گام بردارند و چه زيبا مقام معظم رهبری فرموده است: «اين مبنای توحيد و اعتقاد به وحدانيت حضرت حق، در تمام شئون فردی و اجتماعی جامعه اسلامی تأثير می‌گذارد و جامعه را به صورت يک جامعه هماهنگ و مرتبط با يکديگر متصل و برخوردار از وحدت می‌سازد».

به واقع هفته وحدت تجلی اتحاد و همبستگی مسلمانان در سرتاسر عالم و نمايش همدلی و يکرنگی مسلمانان در اقصي نقاط کره خاکی است.

خادمان نظم و امنيت نیز در حوادث اخیر براي انجام تكاليف و مأموريت خطير برقراری و تأمين نظم و امنيت با روحيه جهادی و انقلابی خدمت می‌كنند چراكه آنان به فرموده پيشوا و ولي امر مسلمانان جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مجاهدان واقعی في سبيل الله هستند.

اميدواريم به بركت خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملكوتي امام هشتم (ع) و اخلاص و صفای قلوب، سربازان لايقی در اين مسير مقدس بوده و از فيوضات انجام اين تكليف به دعای خير همه دلدادگان عاشق و كبوتران دل شكسته حرم رضوی بهره‌مند شويم.

و در پایان اينجانب با گراميداشت هفته وحدت و تبريک به همه همکارانم در استان خراسان رضوی و مسلمانان جهان، اميد آن دارم، هر چه زودتر در چشم‌انداز ما در افق وحدت، صبح ظفر بدمد و وعده خدا به امامت مستضعفان و وراثت زمين تحقق يابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها