در همایش شکوه هجرت و اختتامیه جشنواره جهادگران؛

رئیس سازمان بسیج سازندگی: ساقط کردن انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف دشمن است

سردار «زهرایی» هدف دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون را ساقط کردن انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: دشمنان در همه این برنامه‌ها علی‌رغم اینکه تجهیزات، علم، فناوری، جغرافیای فیزیکی و نیروی انسانی بیشتری دارند اما هیچ موفقیتی در حذف انقلاب و اسلام نداشتند.
کد خبر: ۶۲۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 04October 2023

ساقط کردن انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف دشمن/ طرح «آبخیز تا جالیز» از فردا در سراسر کشور آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز (چهارشنبه) در همایش سالانه شکوه هجرت و اختتامیه جشنواره جهادگران، اظهار داشت: جشنواره ملی جهادگران بین ۲۰ قشر تخصصی سازمان بسیج و در ۳۲ استان برگزار می‌شود که بعد از برگزاری در سطح استان‌ها، اختتامیه جشنواره کشوری برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

وی گفت: یک بعد در جریان جهادی که مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده، ایجاد شبکه جهادگران فعال در سراسر کشور است که این شبکه باید تشکیل و در حوزه‌های تخصصی به هم وصل شود تا تولیدات هنرمندانه‌ای را شاهد باشیم و فضای جامعه را از خبرهای امیدبخش پر کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه هر گروه جهادی باید یک رابط رسانه‌ای داشته باشد، تصریح کرد: یکی از وظایف جهادگران این است که به عنوان حلقه میانی و واسط، افرادی که قلب‌های آنان در تسخیر خداست را جذب کرده و پای کار بیاورند.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس افرادی نامشان در تاریخ ماندگار شد که خالصانه در جبهه‌ها جنگیدند پس اگر قرار است جبهه‌سازی جهادی انجام شود باید افرادی از این جنس داشته باشیم.

شهیدان «علی وردی» و «عجمیان»؛ الگوی جوانان انقلابی

رئیس سازمان بسیج سازندگی از شهیدان «آرمان علی وردی» و «سید روح‌الله عجمیان» به عنوان الگوهای جوانان انقلابی یاد کرد و افزود: این دو شهید والامقام به عنوان نیروی جهادی تا جان در بدن داشتند، جلوی باطل ایستادند.

سردار زهرایی به توطئه‌های اخیر دشمنان اشاره کرد و افزود: دلیل شکست آمریکا، اسرائیل، منافقین و در فتنه اخیر، طرف بودن با آدم‌هایی است که قلبشان در تسخیر خداست و عزت و غیرت، عفت و شهامت و در نهایت شهادت را هدف خود می‌دانند لذا حریف این معادله نمی‌توانند باشند و همیشه شکست عایدی آن‌ها است.

وی هدف دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون را ساقط کردن انقلاب اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: دشمنان در همه این برنامه‌ها علی‌رغم اینکه تجهیزات، علم، فناوری، جغرافیای فیزیکی و نیروی انسانی بیشتری دارند اما هیچ موفقیتی در حذف انقلاب و اسلام نداشتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: دشمنان به لحاظ رسانه‌ای هم هزاران جریان رسانه‌ای مستمر دارند و فاصله آن‌ها با انقلاب اسلامی معنا دار است اما باز هم بر ما پیروز نشدند زیرا مردم ایران به پشتوانه اعتقادات غنی دینی رو به روی دشمن ایستاده‌اند که نمونه این قدرت اعتقادی در اربعین نشان داده می‌شود.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد از شخصیت‌های خود فیلم بسازد و ذهن و روان مردم ایران را تحت تأثیر قرار دهند اما مکتب عاشورا و نهضت امام علی(ع) آن‌ها را شکست می‌دهد، گفت: تقویت و تجهیز، توانمندسازی قرارگاه‌های جهادی و شبکه‌سازی تخصصی جهادگران از رویکردهای اصلی امسال بسیج سازندگی است.

اجرای طرح «آبخیز تا جالیز» از فردا در سراسر کشور

وی از آغاز طرح آبرسانی پایدار به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار خراسان جنوبی تا یک ماه آینده خبر داد و متذکر شد: مرحله اول قرارداد آبرسانی به روستا‌های زیر ۲۰ خانوار که قبلا بسته شده در حال اجرا و مرحله دوم آن که شامل همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان می‌شود تا یک ماه آینده آغاز و در مدت ۴ سال اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی از آغاز طرح «آبخیز تا جالیز» از فردا در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، سپاه پاسداران، سازمان بسیج سازندگی و وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت آغاز خواهد شد و خراسان جنوبی در این طرح سهم خوبی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار