پیام تبریک رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به‌مناسبت هفته فراجا؛

امنیت کشور مرهون مجاهدت شهدای عرصه نظم و امنیت است

سردار احمدی‌مقدم در پیامی تأکید کرد: تقدیم شهدای عرصه نظم و امنیت و مجاهدت‌های بی وقفه این عزیزان فضای امنی را برای کار، تلاش و توسعه در کشور فراهم کرده است.
کد خبر: ۶۲۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ - 05October 2023

سردار احمدی‌مقدمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی (داعا) با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی برخاسته از مردم در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره نماد شجاعت و ایثارگری بوده و جایگاه نقش آن در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و بی‌شک تقدیم شهدای عرصه نظم و امنیت و مجاهدت‌های بی وقفه‌ی این عزیزان توانسته است فضای امن و مناسب برای کار، تلاش و توسعه را در جای جای کشور فراهم آورد.

هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرصتی است مغتنم تا از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این فرماندهی در ارتقای خدمات انتظامی برای تقویت امنیت اجتماعی، و نیز کسب موفقیت‌های بی‌بدیل در ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی که رضایت فرماندهی معظم کل قوا مد ظله العالی را در پی داشت، قدردانی شود.

اعتماد عمومی به فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که حاصل عمل به تکالیف قانونی، همراه با رأفت و مهربانی می‌باشد، نشانه‌ای است از افزایش رضایتمندی مردم که راه را برای دستیابی این فرماندهی به «پلیس تراز انقلاب اسلامی» که از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است، هموارتر کرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حافظان نظم و امنیت کشور، مراتب قدردانی خود را از عملکرد مؤثر فرماندهی صدیق کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تمامی کارکنان خدوم آن فرماندهی به دلیل تلاش‌های ارزنده در برقراری نظم و امنیت در جامعه اسلامی ایران انقلابی اعلام داشته و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشند.

سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی‌مقدم
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها