مدیر حوزه‌های علمیه تأکید کرد؛

لزوم تأمین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراجا

مدیر حوزه‌های علمیه بر لزوم تأمین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراجا در راستای انجام مقتدرانه مأموریت‌های این نهاد تأکید کرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 05October 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار سردار «رادان» فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی (فرماندهی انتظامی) رسالت‌های خطیری بر عهده دارد و در مأموریت‌های مختلف خوب عمل کرده و حوزه علمیه آمادگی همکاری با نهاد نیروی انتظامی است.

آیت‌الله اعرافی ادامه داد: نیروی انتظامی طیف بسیاری از مأموریت‌ها را بر عهده دارد که در کمتر نهاد دیگری تعریف شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ذات کاری نیروی انتظامی حفظ امنیت است، افزود: این کار در همه دنیا سخت و دشوار است و در جمهوری اسلامی مأموریت حفظ امنیت جامعه ویژه است.

وی اضافه کرد: اهمیت و ارزش کار شما به این است که در راستای صیانت از فرهنگ اسلامی گام برمی‌داریم که همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را با نیروی انتظامی انجام دهند.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید منابع انسانی در تراز نظام جمهوری اسلامی در اختیار داشته باشد که از ویژگی‌های روحی، معرفتی برخوردار باشند، گفت: امروز جوانان مؤمن و مجاهدی در این نهاد حضور دارند و یاد شهدای نیروی انتظامی و امنیت را گرامی می‌داریم.

امام جمعه قم تاکید کرد: نیروی انتظامی هم باید اقتدار و هم جنبه رأفت را در مواجه‌ها با مسائل جامعه در نظر بگیرد.

وی افزود: نیروی انتظامی باید از نظر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تأمین شود تا بتواند مأموریت‌های خود را به شکلی مقتدرانه انجام دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: صیانت از امنیت امروز به یک دانش تبدیل شده که باید به ارتقاء سطح علمی اقدامات در حوزه‌های مأموریتی این نیرو توجه شود.

آیت‌الله اعرافی در ادامه با اشاره به اقدامات حوزه علمیه عنوان کرد: امروز حوزه علمیه در بخش‌های مختلفی کارهای تبلیغی صورت می‌دهد که حضور مبلغان در مدارس از جمله آنان است و حوزه آماده همکاری لازم با نیروی انتظامی است.

مدیر حوزه علمیه قم گفت: از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها در خصوص سفر اربعین تشکر داریم و امسال مراسم اربعین به صورت آسان‌تر، ارزان‌تر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شده است که امیدواریم با سهولت این جریان زیارتی در سال‌های آینده نیز شاهد افزایش تعداد زائران باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها